• (Android/iOS) Bubble Shooter koduoja daug monetų

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Bubble Shooter ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Bubble Shooter IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ koduoja daug monetų ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Bubble Shooter 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Tikrai smagus žaidimas! Pakartojimo parinktis kartais neveikia, poilsis yra nuostabus!!

    Bubble Shooter სხვადასხვა zpv

    Jei jūsų vaikams patinka „bubblepop“ tipo žaidimai ir tai yra saugus, grafika yra minkšta ir lengvesnė mažesniems vaikams. Tinka iki aštuonerių ar devynerių metų. Tai labai lengva padaryti, nereikia per daug jaudintis dėl skelbimų, nes nenaudojau šakninės ugniasienės. Geras saugus vaikų žaidimas, todėl jis turėtų linksmintis automobilyje.

    Daugelis reklamuoja kiekvieną kitą žaidimo burbulų šaudyklės numerį... Kodėl... Man labai nuobodu, žinai... Nes turiu reklamą, aš tau duodu tik vieną žvaigždutę.

    Labai gražu, bet per daug skelbimų

    atsisiųskite šį žaidimą ir aš seku yra iššūkis, bet labiau vaikui ne suaugusiems, man patinka vaikui, bet aš jau suaugęs, todėl ačiū Google Play parduotuvė ir bubble shooter, aš pašalinau ir tai yra daug mano duomenų, ačiū Google Play parduotuvė ačiū

    buvo geras žaidimas, kol skelbimai taip trukdė žaidimui, kad yra daugiau skelbimų nei žaidimas


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :